Matti Klinge: No voi VITTU!
Pentti Saarikoski: Itelles vaan! (Juo pullon koskenkorvaa yhdellä huikalla.)
Matti Klinge: Juoppo sinä, olet juoppo! (Juo kanisterin bensaa kahdella huikalla.)
Pentti Saarikoski: Vittu.
Karl Fazer: Haistakaa nyt jo vittu.
Robert Paulig: Niin.
Kekkonen: Just joo.
Mannerheim: VEENEE VEENEE LESEE VEENEE!!!
Martin Luther: Luther egoo eimi kai sooterizoo ta panta kristiana tees gees!
Jeesus: Älä puhu paskaa.
Jumala: NYT HILJAA SIELLÄ ALHAALLA!
naat: mie oon ihan kännissä höhöhöhö. Hyppään silallta höhöhöhöö!
Merle: Et kyllä hyppää!
naat: (kourii Merlen pakaroita.) Höhöhöhöh.. tyttö tyttö tule tänne!
Merle: (Pakenee kauhun vallassa.) Tuo mieshän haisee viinalta!
narvi: Mä vihaan kaikkea.
varpu: Niin mäkin!
Albrand: HÅ HÅ HÅÅ! LISÄÄ VIINAA!!!
Rigor: Vitun juopot!
Matti Klinge: Voi!
Uuno Kailas: Voi nuoria ensilumen aikaan!
varpu: (Suutelee Kailasta.) Olet ihana homo, ja minä olen tällainen homojen ihailija!
Hattu: Niin minäkin! (Suutelee Kailasta.)
kaasis: Minä olen Jumala!
Jumala: Niin oletkin, kas tässä, luovutan valtikkani sinulle. (Luovuttaa valtikkansa kaasikselle.)
kaasis: HÅ HÅ HÅÅ! Nyt olen maailman uusi herra! (Tuhoaa maailman. Miksi? Koska pystyy siihen!)