(Panu Rajala kävelee pitkin Hämeenkyrön pääraittia, joka on nimetty Panu Rajalan mukaan.)

Panu Rajala: Aah miten mukava auringonpaiste, taidanpa pistää runkaten!

(Panu Rajala laskee housunsa ja alkaa runkata freneettisesti. Vastaan kävelee kuitenkin F.E. Sillanpää)

Sillanpää: Ah veikkonen mitä mahdatkaan tehdä itsellesi, sielun saastutus lienee totinen tosiasia!

Rajala: AAH AAH AAH!!!

Sillanpää: Lopeta nyt tuo ja ota moukku. *tarjoaa viinapulloa*

Rajala: No OK. *juo ahnaasti ja vetää housut ylös*

Sillanpää: Sinäoä litrahuuli lienet! No, onneksi minulla on toinenkin. Ja kolmas!

(Riikka Pulkkinen tepastelee paikalle.)

Riikka: Kaipasiko joku täällä seksiä?

Sillanpää: Miksi sinulla on etunimi ja meillä sukunimet?

Riikka: Kirjailija lienee sovinisti, mutta minä pidän siitä.

Rajala: Niin minäkin! Aaah! *jatkaa keskeytynyttä runkkaamista*

Jarkko Laine: JUMALAUTA!

Sillanpää: Mistä sinä siihen tupsahdit?

Jarkko Laine: Minä olen Turun ja Suomen suurin kirjailija! Taide ei ole kirjallisuutta! Minä olen kirjallisuus!

Koskenniemi: Tuki nyt jo turpasi, oi mun päivieni pimeys!

Rajala: Sinäkin siinä! *laukeaa lätäkköön* Aah!

Jarkko Laine: Hämmentävä diskurssi. Loisteliaan falloksen antoisin hedelmä rapakossa.

Sillanpää: Turpa kiinni!

Jarkko Laine: Niin olkoon.