Timo Soini: Ah ah ah!

Päivi Räsänen: Tarkottaako tuo, että haluat että tyydytän sinua seksuaalisesti?

Timo Soini: No helvetti en, paskallahan minä tässä istun. Aargh!!!

(Päivi Räsänen soittaa hätäpuhelun eduskuntaan: Soinihan on ihan sekaisin.)

Soini: AAH KUN TEKI EETVARTTIA! (pyyhkii perseensä verhoihin) Missä sitä ryyppyä on?

Päivi: Et saa kyllä yhtäkään ryyppyä enää!

Soini: Suomen kansa vaatii sen,ja kaikilla libanolaispakolaisten mausteilla! *nappaa ryyppypullon, ottaa raskasta huikkaa ja pureskelee makkaraa*

Ville Niinistö: Onko tuo nyt eetistä?

Päivi: Mistä sinäkin siihen tulit?

Soini: Sinä senkin perkele! *istuu Niinistön päälle.*

Niinistö: Esitän vahvan vastalauseeni!

Päivi: Minun talossanihan tässä ollaan, eikö voitaisi kunnioittaa tuvan tapoja?

(Jani Toivola porhaltaa sisään.)

Jani: Minä olen homo sekä neekeri!

Päivi: Härregud. Koko olemassaolosi on uhka maailmankuvalleni!

Jani: (laskee housunsa alas) Patukkaa sinä haluat kuitenkin....

(Janina Andersson astuu sisään) Hyi sinua Jani, laita se pois!

Jani: OKei sori.

Janina Andersson: Ja nosta housut ylös Timo!

Soini: No okei okei, tässä vaan vähän riehaannuttiin...

(Yhtäkkiä eteisessä sijaitseva Runebergin rintakuva alkaa elämään.)

Soini: No mitä helvettiä?

Päivi: Ei se tuollaista ole ennen tehnyt!

Runeberg: RÖH RÖH RÖH! (hyppää esille kahleistaan)

Jani: Mistä kahleista? Minähän se orjaneekeri olen!

Runeberg: (ryntää alastomana tyrmäämään Jani Toivolan.) Viheliäinen neekeri! Jävla neger!

Ville Niinistö: Komea isku!

Soini: Vasen suora!

Runeberg: Vårt land vårt land, vårt fosterland!

Päivi: Nyt kunnon pontikkaa koko köörille!

Runeberg: Aamen!