(Yksinäinen Bernie Sanders haahuilee suomalaisessa aarniometsässä, kun pensaikosta alkaa äkkiä kuulua kahinaa.)
Bernie Sanders: Mitä helkkari? Kuka täällä oikein pelleilee?
(Pusikosta astuvat esiin Joonas ja Seppo.)
Joonas: Hyvää päivää!
Bernie Sanders: Päivää.
Joonas: Kukas sinä olet?
Bernie Sanders: Olen sosiaalidemokraatti.
Joonas: Minä olen Joonas.
Bernie Sanders: Mutta sinähän olet hevonen!
Seppo: Minäkin olen hevonen!
Bernie Sanders: Ihmeellistä!
Joonas: Älä suotta ihmettele sitä, että osaamme puhua. Isäntämme on Johan Ryyneberg. Hän on suuri runoilija, ja hän opetti meidät puhumaan.
Seppo: Näin on!
Bernie Sanders: Jos minut valitaan presidentiksi, olen maamme historian vanhin valituksi tullut presidentti.
Joonas: Kuulostaa ihmeelliseltä.
Bernie Sanders: Olen sosiaalidemokraatti.
Joonas: Meidän isäntämmekin on sosiaalidemokraatti.
Bernie Sanders: Isäntänne vaikuttaa hyvältä mieheltä. Saanko tavata hänet?
Joonas: Hän ei ole juuri nyt saapuvilla, mutta...
(Pusikosta alkaa kuulua kahinaa ja kiroilua.)
Joonas: Jaahas.
Seppo: Siinä piru missä mainitaan.
(Ryyneberg pelmahtaa esiin pusikosta ja kaatuu saman tien rähmälleen kosteaan maastoon.)
Ryyneberg: HÅ HÅ HÅÅ!
Bernie Sanders: Kukas tämä spurgu on?
Joonas: Tuota...
Seppo: En tunne häntä.
(Ryyneberg oksentaa Sandersin saappaille. Sanders jää sanattomaksi.)
Ryyneberg: Anteeksi, herra, korjaan asian tuota pikaa.
(Ryyneberg alkaa nuolla Sandersin saappaita puhtaaksi oksennuksestaan. Sanders pysyy sanattomana.)